| Ех, дороги |
|
|
| Середа, 25 травня 2016 15:23 |
Мабуть, чи не саме наболіла зараз для всіх тема – це стан доріг в нашій Україні. Не оминуло це лихо і нашу Глобинщину, нашу громаду. Адже майже всі наявні в нас дороги з твердим покриттям були збудовані, ще в минулому столітті. Більшість з них не розраховані на те, щоб витримувати навантаження сучасних ваговозних транспортних засобів та і з плином часом їх технічний стан давно вже вийшов за передбачувані норми експлуатації.Турбує ця тема і керівників міської ради. Адже, стан доріг це не просто обличчя громади - це соціально-економічна необхідність життєдіяльності громади. Тож, цій проблемі постійно приділяється увага та докладаються чималі зусилля для ремонту та відновлення дорожнього покриття. Ця тема є улюбленою і в різних «балакунів» та пустослівних критиканів. Їм, як правило, зі сторони краще «видно», як потрібно роботи дороги. Найбільше достається – «ямковому» ремонту доріг, цьому, дійсно, українському «ноу-хау». Більшість в цьому вбачає можливість для розкрадання коштів та приховування фактичного об’єму робіт. Єдиний вихід, звісно, що проведення капітального ремонту доріг. Та тут є маленьке але… Пам’ятаєте оте народне прислів’я: чому ми бідні – бо дурні, а чому дурні – бо бідні. Для того щоб здійснювати капітальний ремонт дорожнього покриття вулиць потрібні величезні кошти, яких ми, Глобинська громада, просто не маємо. Судіть самі. Ось дані щодо вартості капітального ремонту асфальтного покриття вулиць в м. Полтаві, де в цьому році планують відремонтувати 2 кілометри вулиць за 17 мільйонів гривень. В нашої Глобинської громади зараз не має таких коштів, щоб зробити в цьому році, навіть, два кілометри вулиць з асфальтним покриттям. Тож, слідуючи логіці окремих скептиків, щоб проводити лише капітальний ремонт дорожнього покриття нам не вистачить з такими доходами громади і 100 років, щоб повністю провести ремонт всіх доріг в нашій громаді. Тож, щоб підтримувати більш менш нормальний стан доріг та не допускати подальшого руйнування асфальтного покриття доріг, якщо ми дійсно господарі, то ми просто змушені проводити відновлювальний ямковий ремонт робіт. І ця тема не для спекуляцій, адже кожний клаптик асфальту, кожна яма чи вибоїна на дорозі заміряються та визначаються понесені при цьому затрати на проведення відновлення дорожнього покриття. Щоб бачити перспективність взагалі відновлення нормального стану доріг треба усвідомлювати те, які зусилля докладаються керівниками міської ради, міськими депутатами до вирішення цих питань. Залучаються кошти великих підприємств, що розміщуються на території міста Глобине для відновлення дорожнього покриття, складаються інвестиційні проекти на залучення державних коштів в рамках допомоги об’єднаним громади і, звісно, що власні кошти громади. Розвиток економіки, збільшення доходів громади дають всі шанси на перспективу відновити та збудувати сучасні дороги і в нашій громаді. Та поки, що треба по-господарськи та з розумінням відноситися до тих зусиль, які докладають працівники міської ради, її депутатський корпус до того, щоб забезпечити належний стан доріг. Вже найближчого часу має бути завершена розробка проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту ділянки дороги від перехрестя вулиць Гагаріна та Полтавського шляху і до перехрестя з вулицею Бубнарівська в м. Глобине. Таким чином, ця ділянка дороги, яка має чимале транспортне навантаження, в тім числі і вантажного транспорту, має бути приведена в нормальний для експлуатації стан. Тут, також, планується підсипка щебенем обочин та обрізка шарів ґрунту з обочин, де в цьому є необхідність, щоб забезпечити безпечне їх використання в разі необхідності та сходження води з поверхні дорожнього покриття вулиці.
Саме від цього перехрестя з вулицею Бубнарівською і в напрямку до перехрестя з вулицею Полтавського шляху в м. Глобине буде влітку цього року зроблено капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна
І ця яма на дорозі має зникнути під час проведення капітального ремонту цього відрізка дороги стверджує заступник міського голови Олександр Артюшенко |
Додати коментар
Шановні користувачі нашого сайту, переконливо просимо ознайомитись з правилами додавання коментарів.
Мови нашого сайту - українська та російська. Звертайте увагу на правопис. Використання трансліту (написання українських, російських слів символами латиниці) при написанні повідомлень допускається тільки в крайніх випадках. Правка коментарів, які відповідають правилам сайту, не проводиться.
В коментарях категорично заборонено:
1. лайки, нецензурні вирази;
2. порушень законів Конституції України, некоректних висловів щодо державних символів;
3. ознак ксенофобії та релігійної ворожнечі;
4. реклами, спаму, флуду тощо.
5. особиста образа.
6. поширення недостовірної інформації (коментар буде видалений до моменту надання доказів!)
Всі коментарі, що порушують правила, будуть видалені з посиланням на відповідний пункт правил!
Дякуємо за порозуміння.




















Графік збору відходів

Comments
Тому з великим задоволенням буду чекати, коли відремонтують даний участок дороги.
Щеб хотів міській громаді запропонувати наступне: у великих містах дорожні тріщини заливають спеціальним бітумним розчином, який сприяє подальшому руйнуванню дорожнього покриття на декілька років. І техніки спеціальної не потрібно і економить кошти міської дороги, тому що яму буде в майбутньому полатати дороще.
Стрічка RSS коментарів цього запису.