1 2 3
Увага! Безоплатний семінар для сільськогосподарських підприємств! Друкувати Написати листа
Середа, 22 жовтня 2014 07:26

Полтавський обласний осередок Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» спільно з Головним управлінням Міндоходів у Полтавській області 23 жовтня 2014 року о 10 годині проводять безоплатний семінар з питань оподаткування для сільськогосподарських підприємств.

У Програмі семінару наступні питання:

1.      Огляд змін  законодавства. 
2.      Фіксований сільськогосподарський податок: зміна бази оподаткування  2015 році; податкова звітність із фіксованого сільгоспподатку; особливості справляння земельного податку та орендної плати за землю платникам сільгоспподатку; підстави для втрати права на сплату фіксованого сільгоспподатку.
  1. 3. Спеціальний режим оподаткування з податку на додану вартість.
  2. 4. Особливості справляння військового збору.
  3. 5. Перспективне податкове законодавство та підсумки роботи агрофоруму.
  4. 6. Бухгалтерський облік та звітність в сучасних умовах.
  5. 7. Відповіді на запитання.

У заході візьмуть участь провідні фахівці Головного управління Міндоходів у Полтавській області.

Адреса проведення заходу: м. Полтава, пр-т Першотравневий, 10, Аграрний коледж  управління і права (актова зала).

Телефони для довідок: (0532)58-37-12,  (096)6285432, (099)2836962, (067)5263596.

Понад 199 мільйонів гривень – сума судових рішень на користь Держави

За повідомленням юридичного відділу Кременчуцької ОДПІ протягом дев’яти місяців поточного року на користь податкової інспекції в усіх судових інстанціях  вирішено 552 справи на суму 199,31 млн.грн. Винесено остаточне судове рішення по 408 справах на загальну суму 86,64 млн.грн.

До бюджету протягом січня-вересня 2014 року надійшло з усіх категорій судових справ 10,93 млн. грн. та списано податкового боргу в сумі 50,6 млн. грн.

Нагадаємо, відповідно до Податкового кодексу України, платник має право оскаржити рішення податкової інспекції в адміністративному чи судовому порядку. Детальніше про порядок оскарження рішень контролюючих органів зазначено у статті 56 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI.

Книгу обліку доходів і витрат можна вести в електронному кабінеті

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Даний електронний сервіс створено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.12.2012  №1007-р.

За допомогою Електронного кабінету забезпечується:

- унеможливлення помилок в обов'язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів фіскальної служби;

- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);

- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;

- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі "Чернетки" та використання її при створенні наступних звітів;

- можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1-С) сформованої електронної звітності, перетворення її у пакет документів з подальшим направленням до органів фіскальної служби;

- отримання квитанції про прийняття органами фіскальної служби надісланого звіту протягом декількох хвилин;

- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов'язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об'єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);

- ведення Книги обліку доходів та витрат в електронному вигляді;

- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;

- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів фіскальної служби на час сеансу;

- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.

Для користування платником вказаним сервісом («Електронним кабінетом») придбавайте електронні цифрові ключі для кодування власного підпису (в м. Кременчуці безкоштовно надають за адресою: вул. Жовтнева, 43, кім. 205).

Досить вагатися - отримайте електронний цифровий ключ та позбудьтеся значної кількості проблем!

Плата за користування надрами у ІІІ – ІV кварталах 2014 р.

ДФС України повідомлено, що платники плати за видобування руд заліза, а також кожного виду вуглеводнів за зобов’язаннями за ІІІ квартал та серпень 2014 р. подають до органів фіскальної служби два додатка 2 до Податкового розрахунку з плати за користування надрами для видобування корисних копалин. Перший додаток 2 – для руд заліза за період з 1 липня по 2 серпня включно і для вуглеводнів - період з 1 по 2 серпня включно, а другий – для руд заліза з 3 серпня по 30 вересня включно і для вуглеводнів - період з 3 по 31 серпня включно із застосуванням ставок, що діяли у відповідному періоді.

(Лист від 22.09.2014 р. № 5116/7/99-99-15-04-02-16)

Втратили документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків – повідомте ДФС

Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого Кодексом граничного терміну подання такої звітності. У разі ліквідації платника податків документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Кодексом для подання податкової звітності.

Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

 

Розроблено новий порядок обліку платників ЄСВ

За 9 місяців 2014 року від платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які обліковуються в Глобинському відділенні Кременчуцької ОДПІ, на рахунки з ЄСВ відкриті в органах ДКСУ надійшло 144,2 млн.грн.

Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) оприлюднено Проект наказу Мінфіну, яким затверджено новий Порядок обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників.

Проектом наказу передбачається, що ДФС у тримісячний термін із дня набуття чинності наказу проведе інвентаризацію реєстру страхувальників і за її результатами забезпечить однозначну ідентифікацію та єдиний облік страхувальників або виключить осіб, які втратили статус страхувальників чи не ідентифіковані.

Проектом визначено, зокрема:

- процедуру взяття/зняття з обліку осіб, на яких поширюється дія Закону України від 15.05.2003 р. № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (далі – Закон №755), шляхом обробки відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором згідно з Законом;

- процедуру взяття/зняття з обліку осіб, на яких не поширюється дія Закону № 755, шляхом отримання від них відповідної форми заяви;

- форми документів, які подаються юридичними та фізичними особами для взяття/зняття з обліку у фіскальних органах;

- процедуру надання до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців (далі – ЄДР) інформації про взяття/зняття з обліку страхувальників;

- процедуру надання даних про взяття на облік платників єдиного внеску до Пенсійного фонду України та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;

Передбачено, що інформація про взяття на облік платників єдиного внеску, на яких поширюється дія Закону №755, включається до ЄДР та зазначається у виписках з цього реєстру. Щодо осіб, відомості про яких не включаються до ЄДР, то таким платникам надсилається повідомлення про взяття на облік як платника єдиного внеску у фіскальних органах.

Також проектом наказу визначено обов’язковість оприлюднення даних про взяття на облік платників єдиного внеску із зазначенням класу професійного ризику виробництва на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.

 

Податкова звітність платника

Відповідно до п.49.1 ст.49 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – Кодекс) податкова декларація подається платником за звітний період в установлені строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді чи ні.

Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов’язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів, передбачених п.48.3 та 48.4 ст. 48 Податкового кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

Отже, Податковим кодексом України не передбачено дії суб’єкта господарювання у випадку, якщо ним помилково подано податкову звітність до контролюючого органу, тобто яку взагалі не потрібно було подавати або подано не до того контролюючого органу. Однак платник податків може звернутись письмово до контролюючого органу з обґрунтуванням обставин помилково поданої податкової звітності та проханням не визнання даної звітності як податкової.

 

Неприбуткові організації: вчасно вносимо зміни чи доповнення

Відповідно до п.157.12 ст.157 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – Кодекс) з метою оподаткування центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр всіх неприбуткових організацій та їх відокремлених підрозділів, які звільняються від оподаткування.

Право неприбуткової організації на користування пільгами в оподаткуванні податком на прибуток виникає після внесення такої організації до Реєстру неприбуткових організацій та установ органами Державної фіскальної служби (ДФС).

При включенні неприбуткової установи та організації до бази Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) їй за кодом з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України присвоюється ознака неприбутковості (п.157.1 ст.157 р.III Кодексу).

Включення неприбуткової установи та організації до Реєстру проводиться територіальним органом ДФС нижчого рівня за їх місцезнаходженням з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості згідно з п.5 р. І Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2013 №37 (далі – Положення).

Для внесення до Реєстру неприбуткова установа або організація повинна подати до територіального органу ДФС нижчого рівня за її місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Положення, а також копії установчих документів (п.2 р.ІІ Положення).

Органи ДФС можуть проводити перевірку відомостей, що містяться в поданих документах.

За результатами розгляду заяви, установчих документів територіальним органом ДФС нижчого рівня за місцезнаходженням неприбуткової установи та організації приймається рішення про:

- внесення, повторне внесення неприбуткової установи або організації до Реєстру;

- відмову у внесенні неприбуткової установи або організації до Реєстру;

- присвоєння неприбутковій установі або організації іншої ознаки неприбутковості.

Рішення за формою згідно з додатком 2 до Положення готується у двох примірниках - перший надається неприбутковій установі або організації, а другий залишається в територіальному органі ДФС нижчого рівня.

Відповідно до п.1 р.ІІІ Положення, якщо неприбуткова організація (установа), у якої виникли зміни (доповнення) у даних, визначених в реєстрацій заяві, не подала в 10-денний строк після їх виникнення до контролюючих органів за місцезнаходженням документи з вказаними змінами (доповненнями) та додаткову реєстраційну заяву з позначкою «зміни» або «доповнення», то до такої неприбуткової організації (установи) застосовується штраф у розмірі 510 гривень.

А у випадку неусунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, сума фінансових санкцій становитиме 1020 гривень (п.117.1 ст.117 Кодексу).

Подання запиту для отримання інформації з Єдиного реєстру податкових накладних

Відповідно до п.13 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, з метою отримання інформації, що міститься у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), покупець складає запит за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення в електронному вигляді у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому наказом Міністерства доходів і зборів України від 29.11.2013, №729 та надсилає його засобами телекомунікаційного зв’язку Державній фіскальній службі.

На запит покупця стосовно надання інформації, що міститься у Реєстрі, видається:

- про податкову накладну та/або розрахунок коригування – витяг з Реєстру;

- про податкову накладну, до якої на дату надходження такого запиту зареєстровано розрахунок коригувань, - витяг, що містить відомості про податкову накладну та відповідний розрахунок коригування;

- про розрахунок коригування до податкової накладної – витяг, що містить відомості про податкову накладну та відповідний розрахунок коригування.

За результатами пошуку зазначеної у запиті податкової накладної та/або розрахунку коригування автоматично формується витяг з Реєстру, у якому наводяться відомості щодо податкової накладної та розрахунку коригування, та який містить відомості про ПІБ особи, яка склала податкову накладну/розрахунок коригування.

 

Оновлено довідники податкових пільг

Державною фіскальною службою України 01.10.2014 затверджено новий довідник пільг станом на 01.10.2014 року:

- Довідник №72/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;

- Довідник №72/2 інших податкових пільг.

Зазначені документи застосовуються при заповненні Звіту про суми податкових пільг (додаток до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою КМУ від              27.12.2010 №1233).

Детальніше про це можна дізнатися на веб-порталі Державної фіскальної служби України http: // sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/.

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад

Кременчуцькою об’єднаною державною податковою інспекцією оголошено конкурс на заміщення вакантних посад: начальник управління; начальник відділу (до виходу основного працівника); завідувач сектору (до виходу основного працівника); головний державний ревізор-інспектор; головний державний ревізор-інспектор (до виходу основного працівника); головний державний інспектор (до виходу основного працівника); старший державний ревізор-інспектор (до виходу основного працівника); старший державний інспектор (до виходу основного працівника); державний інспектор (до виходу основного працівника); головний державний ревізор-інспектор Комсомольського відділення; головний державний інспектор Комсомольського відділення (до виходу основного працівника); старший державний ревізор-інспектор Глобинського відділення; старший державний інспектор Глобинського відділення; завідувач сектору Козельщинського відділення; державний інспектор Козельщинського відділення.

Прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі шляхом проведення письмового іспиту та співбесіди з членами конкурсної комісії.

Для участі у конкурсі допускаються особи, які не досягли граничного віку перебування на державній службі (65 років), мають громадянство України; мають повну або базову вищу освіту за фахом фінансово-економічного, юридичного чи технічного (для заміщення вакантної посади державного інспектора Козельщинського відділення) спрямування, а також повну вищу освіту суспільно-гуманітарного спрямування (для заміщення вакантної посади старшого державного інспектора інформаційно-комунікаційного відділу).

Документи для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад приймаються протягом 30 календарних днів з дня оповіщення з 9 год. 00 хв. до 18 год. 15 хв., у п’ятницю до                     17 год. 00 хв. (обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв.) відділом персоналу за адресою: м. Кременчук, вул. Красіна, 76, кім. 306.

Додаткову інформацію щодо кваліфікаційних вимог, основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці за відповідною посадою можна отримати телефоном (0536)74-20-51.

Інформаційно-комунікаційний відділ Кременчуцької ОДПІ

 
Цікава стаття? Поділися нею з іншими:

Додати коментар

Правила додавання коментарів

Шановні користувачі нашого сайту, переконливо просимо ознайомитись з правилами додавання коментарів.

Мови нашого сайту - українська та російська. Звертайте увагу на правопис. Використання трансліту (написання українських, російських слів символами латиниці) при написанні повідомлень допускається тільки в крайніх випадках. Правка коментарів, які відповідають правилам сайту, не проводиться.

В коментарях категорично заборонено:

1. лайки, нецензурні вирази;
2. порушень законів Конституції України, некоректних висловів щодо державних символів;
3. ознак ксенофобії та релігійної ворожнечі;
4. реклами, спаму, флуду тощо.
5. особиста образа.
6. поширення недостовірної інформації (коментар буде видалений до моменту надання доказів!)

Всі коментарі, що порушують правила, будуть видалені з посиланням на відповідний пункт правил!
Дякуємо за порозуміння.


Захисний код
Оновити



Пошук по сайту

Фотогалерея

Глобинська міська рада