1 2 3
Затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації у 2013 р

ГЛОБИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Двадцять шоста сесія шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 

15 березня 2013 року № 76

 

Про затвердження переліку об’єктів, які перебувають

у комунальній власності територіальної громади м.Глобине

і підлягають приватизації у 2013 році

 

 

Заслухавши інформацію заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради Перевьорткіна В.Г., керуючись статтею 7 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію), п.30 частини 1 статті 26 „Про місцеве самоврядування в Україні”,  Глобинська міська   рада                            в и р і ш и л а :

 

  1. Затвердити перелік об’єктів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Глобине і підлягають приватизації у 2013 році згідно з додатком.

 

  1. Виконавчому комітету Глобинської міської ради забезпечити оприлюднення даного рішення.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань планування бюджету і фінансів (Гудим Г.П.).

 

 

 

 

Секретар міської ради – в.о. міського голови                                 Г.В.Токаренко

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Затверджено

рішенням 26 сесії Глобинської

міської ради 6 скликання від

15 березня 2013р. №76

 

 

 

Перелік

об’єктів, які перебувають у комунальній власності і підлягають приватизації по Глобинській міській раді у 2013році

 

 

№ з/п

Об’єкт

Місцезнаходження

Спосіб приватизації

1.

Будівля будинку ветеранів

Полтавська область, Глобинський район, с.Семимиогили, вул.Жовтнева, 36

Продаж на аукціоні

2.

Нежитлове приміщення

Полтавська область, Глобинський район, м.Глобине, вул.1 Травня,4-А

Продаж на аукціоні

 

 

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                         Г.В.Токаренко

 

 

 

 
Цікава стаття? Поділися нею з іншими:



Пошук по сайту

Фотогалерея

Очистка воды по материалам www.filtros.com.ua .
Глобинська міська рада