1 2 3
Повідомлення про регуляторний акт Друкувати Написати листа
Середа, 10 серпня 2016 14:54

проект




ГЛОБИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

__________ сесія першого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

  «___»             2016 року

Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами

у населених пунктах Глобинської міської ради



 Керуючись статтею 16 Закону України «Про рекламу», статтями 25,30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067 (зі змінами), враховуючи висновки постійних депутатських комісій міської ради Глобинська міська рада

в и р і ш и л а :


  1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради (додаються).
  2. Визначити таким, що втратило чинність рішення 9 сесії Глобинської міської ради 6 скликання від 8 вересня 2011 року №933 «Про    затвердження     Правил    розміщення        зовнішньої реклами на території Глобинської міської ради».
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з

питань житлово-комунального господарства і благоустрою Глобинської міської ради.




Міський голова                                                     Джусь С.В.










Додаток

до рішення міської ради

від «___»  ________ 2016 р.

ПРАВИЛА

розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради


І. Загальні положення

Правила розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради розроблені на підставі Закону України «Про рекламу»,  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,  «Типових правил розміщення зовнішньої реклами», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067, іншими нормативними актами діючого законодавства України, які визначають термінологію, умови використання та порядок розміщення засобів зовнішньої реклами.

Ці Правила регулюють правові відносини між виконавчим комітетом Глобинської міської ради та фізичними і юридичними особами (незалежно від форми  власності та підпорядкованості), що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради, та визначають порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, вимоги до проектування рекламних засобів, визначення і погодження розміщення рекламних засобів, укладення договорів на тимчасове користування місцями для розміщення спеціальних конструкцій, встановлення спеціальних конструкцій на місцях та контролю за дотриманням цих Правил.


ІІ. Термінологія

У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою»;

робочий орган – це відділ, якому міською радою надано повноваження регулювати діяльність з розміщення зовнішньої реклами;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Глобинської міської ради (в подальшому – виконкому міської ради), який дає право на розміщення зовнішньої реклами визначеного розміру на певний строк та у певному місці;

зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. До зовнішньої реклами також відносяться рекламні оголошення, афіші, об'яви, друковані листівки та інша інформація що відповідає терміну реклама;

місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, об лаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.


ІІІ. Порядок розміщення зовнішньої реклами

3.1. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів, оформлених робочим органом та виданих замовнику (через Центр надання адміністративних послуг у разі його створення) згідно з рішенням виконкому міської ради у відповідності до цих Правил.

3.2.Видача зазначених дозволів здійснюється безоплатно.

3.3. Розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, в серединні приміщень, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці, не вважається зовнішньою рекламою.

3.4. У випадках розміщення реклами на транспортному засобі регулюється Законом України «Про рекламу», стаття 18. Реклама на транспорті.

3.5. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням «Правил благоустрою та утримання території м.Глобине та сіл Глобинської міської ради», затверджених рішенням сесії Глобинської міської ради.

ІV. Повноваження робочого органу

4.1. Повноваження з питань регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами покладаються за рішенням Глобинської міської ради на один із виконавчих органів виконкому міської ради (далі - робочий орган). Робочим органом з регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради є відділ розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою виконкому Глобинської міської ради.

4.2. Робочий орган не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.

4.3. До повноважень робочого органу належать:

- впровадження встановленого цими Правилами порядку розміщення зовнішньої реклами на території Глобинської міської ради;

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання або скасування дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами консультацій по розташуванню рекламних засобів;

- підготовка проекту рішення виконавчого комітету міської ради про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову у встановленні такого пріоритету;

- підготовка проекту рішення виконавчого комітету міської ради щодо надання дозволу ( у тому числі погодження з органами та особами, зазначеними у пункті 5.3 цих Правил) чи про відмову у його наданні;

- видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету міської ради;

- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;

- контроль за виконанням вимог Правил розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради;

- проведення інвентаризації рекламних засобів;

- подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Полтавській області матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.


V. Порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами

5.1. Для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами заявник подає робочому органу (через Центр надання адміністративних послуг у разі його створення) заяву встановленого зразку (згідно з додатком 1 до цих Правил )  до якої додаються:

- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менше як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням та топогеодезичний знімок місцевості (М1:500) з прив'язкою місця розміщення рекламного засобу.

Перелік документів, що надає замовник до дозволу на розміщення зовнішньої реклами є вичерпним.

5.2. За наявності документів, передбачених пунктом 5.1 цих Правил, відомості про заяву у той же день вносяться робочим органом до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (журналу), який ведеться у довільній формі.

Робочий орган протягом двох робочих днів з дня реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу за встановленою формою (згідно з додатком 2 до цих Правил).

У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.

Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.


5.3. Видача дозволу погоджується робочим органом  з власником (користувачем) місця або уповноваженим ним органом (особою) а також з :

- відділом з питань містобудування і архітектури виконкому Глобинської міської ради ;

- Мінкультури - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;

- обласною державною адміністрацією - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;

утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.

Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.

Для здійснення погодження робочий орган не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзацах першому - шостому цього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.

За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в абзацах першому - шостому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.

У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах першому - шостому цього пункту, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.

5.4. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

5.5. Робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконкому міської ради пропозиції та проект відповідного рішення.

5.6. Виконком міської ради протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

Дозвіл або відмова у його видачі видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.

5.7. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

5.8. Дозвіл надається строком на п'ять років, ( в центрі міста Глобине на 3 роки) якщо менший строк не зазначено у заяві.

5.9. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.

Передача в тимчасове користування місця розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності, здійснюється на підставі укладеного договору та додаткової угоди до договору на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності. Підставою для укладення договору та додаткової угоди до договору є рішення виконавчого комітету міської ради про  надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Заявник у триденний термін з дня прийняття такого рішення зобов'язаний укласти договір на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу.

5.10. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

5.11. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

5.12.    Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, розраховується на договірних засадах на момент укладання договору та (або) додаткової угоди до договору терміном на один рік у нижченаведеному порядку, а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з їх власниками або уповноваженими ними органами (особами).

При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

Розрахунок  плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних  засобів, визначається як добуток від перемноження: площі місця розташування рекламного засобу, максимальної вартості за тимчасове користування одним квадратним метром, знижуючих коефіцієнтів, коефіцієнта співвідношення рекламної площі до площі місця розташування та коефіцієнта інформаційного наповнення.

Сплата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу здійснюється у безготівковій формі до п'ятого числа місяця наступного за розрахунковим. За несвоєчасну сплату за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу розповсюджувач сплачує за договором пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний день прострочення.

Максимальна вартість за тимчасове користування одним квадратним метром місця розташування рекламних засобів встановлена в розмірі З (три) % розміру мінімальної заробітної плати на місяць без урахування ПДВ

Знижуючий коефіцієнт відносно загальної площі зовнішньої реклами: до 2 м.кв. - коефіцієнт 1,0; від 2 до 6 м.кв. - коефіцієнт 0,75; вищ 6 м.кв. - коефіцієнт 0,5

Коефіцієнт відносно зони розташування зовнішньої реклами встановлюється на рівні 1 у разі розташування зовнішньої реклами на відстані десяти метрів від межі проїжджої частини та перехресть по вул.Центральна, Володимирівська, Полтавський Шлях, Гагаріна, Дніпровська, у всіх інших місцях - 0,5.

Коефіцієнт співвідношення рекламної площі до площі місця розташування визначається, як частка загальної рекламної площі до площі місця розташування рекламного засобу.

Коефіцієнт відносно інформаційного наповнення рекламного засобу рекламою дорівнює 1 (один) при наявності на рекламному засобі цілісного зображення реклами, коефіцієнт дорівнює 2 (два) при відсутності на рекламному засобі зображення реклами або його частини. Встановлюється виконкомом в односторонньому порядку з інформуванням розповсюджувача. Скасовується на підставі фотозвіту про наповнення рекламного засобу, наданого на ім'я міського  голови.

Пільгові умови плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів встановлюються рішенням виконавчого комітету міської ради за клопотанням розповсюджувача зовнішньої реклами. Пільги можуть надаватись на період розміщення на рекламних засобах соціальної реклами, або комплексу соціальна реклама – комерційна реклама в співвідношенні 50% - соціальна реклама, 50% - комерційна реклама.

5.13. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

5.14. Термін дії дозволу продовжується на підставі заяви розповсюджувача, рішенням виконкому міської ради на п'ять років, якщо менший термін не зазначено у заяві. Заява подається до робочого органу ( через Центр надання адміністративних послуг в разі його створення) не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження дії дозволу фіксується з внесенням відповідних змін у дозвіл за рішенням виконкому міської ради.

До заяви додається:

- фотокартка фактичного місця розташування рекламного засобу на момент подання заяви;

- оригінал дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

У випадку прострочення терміну подачі заяви на продовження терміну дії дозволу, розповсюджувач зовнішньої реклами оформляє новий дозвіл на загальних засадах згідно з вимогами цих правил.

5.15. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки;

розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

5.16. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

на пішохідних доріжках та аллеях;

у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

ближче 50 метрів один від одного (для білбордів площею більше 8 кв.м. )

Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.

Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами є вичерпним.

5.17. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

5.18. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи, проведеної спеціалізованими підприємствами та організаціями.

5.19. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

5.20. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.

5.21. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

5.22. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією.

5.23. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

5.24. Контроль за додержанням цих Правил здійснює робочий орган  та інші органи відповідно до законодавства.

5.25. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа робочого органу звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

5.26. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.


VІ.Вивіски чи таблички.


6.1. Вивіски чи таблички:

повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

6.2. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

порушення благоустрою території.

Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.


































Додаток 1



Начальнику відділу розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою виконкому Глобинської міської ради Пономарьову С.Б.


____________ р. N ____________

ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Заявник _______________________________________________________________________
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої ___________________________________________________________________________________
реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)

Адреса заявника _________________________________________________________________
(для юридичної особи - місцезнаходження, для фізичної особи -
________________________________________________________________________________
місце проживання, паспортні дані)

Ідентифікаційний код юридичної особи
або ідентифікаційний номер фізичної особи _________________________

Телефон (телефакс) _____________________________________________

Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою ________________________________________________________________________________
(повна адреса місця розташування рекламного засобу)

строком на ______________________________________________________________________
(літерами)

Перелік документів, що додаються :

1.Фотокартка або комп’ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу   -       арк.

2.  Ескіз рекламного засобу  -       арк.

3. Топогеодезичний знімок місцевості (М1:500) з прив'язкою місця розміщення рекламного засобу -     арк..

Заявник
або уповноважена
ним особа


_________________
(підпис)


_____________________
(ініціали та прізвище)


М. П.



Додаток 2



ДОЗВІЛ
на розміщення зовнішньої реклами

Виданий ____________ р. на підставі рішення _______________________________________
(дата видачі)
___________________________________________________________________________________
(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, дата і номер рішення)
________________________________________________________________________________
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної
________________________________________________________________________________
особи - прізвище, ім'я та по батькові)
________________________________________________________________________________
(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,
________________________________________________________________________________
ідентифікаційний код (номер)

Адреса місця розташування рекламного засобу _______________________________________
________________________________________________________________________________

Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу ____________________________
________________________________________________________________________________
(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)

Фотокартка або комп'ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу

Ескіз з конструктивним
рішенням рекламного засобу

Топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу

Відповідальний за топогеодезичне знімання

_______ __________________ М. П. 
(підпис)       (ініціали та прізвище)

Керівник робочого органу

___________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)





М. П.

Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу

Керівник робочого органу

___________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

М. П.

















Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення сесії Глобинської міської ради
«Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради»

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення сесії Глобинської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про рекламу», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. № 1151 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067.

У процесі підготовки аналізу регуляторного впливу було здійснено наступне:

  1. I. Визначення проблеми

Діючі на сьогоднішній день Правила розміщення зовнішньої реклами на території Глобинської міської ради були затверджені рішенням сесії Глобинської міської ради від 08.09.2011 року № 933.

В зв’язку зі змінами, що відбулися в чинному законодавстві, яке регулює порядок розміщення зовнішньої реклами, вищевказані Правила вступають в протиріччя з нормами діючого законодавства, що призводить до виникнення спорів між сторонами процесу, який регулюють дані Правила. При цьому для вирішення цих спорів проводяться судові рішення.

Тому для приведення у відповідність до чинного законодавства і було розроблено проект даного регуляторного акту.


Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:


Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+





Держава

+


Суб’єкти господарювання,

+


у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+










Цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є:

-                     використання повноважень міської ради для врегулювання негативних явищ щодо процесу розміщення зовнішньої реклами;

-                     зменшення кількості конфліктних ситуацій, що виникають в ході отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.



  1. II. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення

цілей

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючі Правила розміщення зовнішньої реклами без змін.

Альтернатива 2

Відміна державного регулювання розміщення зовнішньої реклами

Альтернатива 3

Прийняття даного регуляторного акту, що передбачає затвердження законодавчо врегульованого процесу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами


Оцінка впливу на сферу інтересів держави


Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишити існуючі Правила розміщення зовнішньої реклами без змін

Відсутні

Не передбачено

Відміна державного регулювання розміщення зовнішньої реклами

Відсутні

Зазначений нормативно-правовий акт не буде відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема, постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067

Прийняття даного регуляторного акту, що передбачає затвердження законодавчо врегульованого процесу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами

зміцнення довіри до влади за рахунок прозорості дій;

реалізація державної політики у сфері малого підприємництва

Відсутні


Оцінка впливу на сферу інтересів громадян


Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишити існуючі Правила розміщення зовнішньої реклами без змін

Відсутні

Відсутні

Відміна державного регулювання розміщення зовнішньої реклами

Не передбачено

Не передбачено

Прийняття даного регуляторного акту, що передбачає затвердження законодавчо врегульованого процесу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами

- захист громадян від неякісної та розміщеної в неналежних місцях реклами;

-забезпечення громадян якісними інформаційними послугами

Не передбачено


Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Проект рішення підготовлено для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дія даного регуляторного акта поширюватиметься на суб’єкти господарювання, які є суб’єктами мікро- та малого підприємництва.


Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

-

22

144

657

823

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

2,7

17,5

79,8


100



Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єкта господарювання (ринок)

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишити існуючі Правила розміщення зовнішньої реклами без змін

Відсутні

Відсутні

Відміна державного регулювання розміщення зовнішньої реклами

Відсутні

Відсутні

Прийняття даного регуляторного акту, що передбачає затвердження законодавчо врегульованого процесу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами

Можливість в законодавчому полі отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

Незначні операційні витрати

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та забезпечує досягнення встановлених цілей.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству та сприяє покращенню результатів фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємництва.


  1. III. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу

досягнення цілей.

Зазначена форма державного регулювання немає альтернатив, оскільки згідно із Законом України «Про рекламу» та постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067 чітко визначено порядок формування Правил розміщення зовнішньої реклами.

Отже, за вирішення проблеми приймається проект рішення сесії Глобинської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради».


Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Залишити існуючі Правила розміщення зовнішньої реклами без змін

0

Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми

Відміна державного регулювання розміщення зовнішньої реклами

0

Не відповідність принципам регуляторної політики; не можливе введення без внесення відповідних змін до законодавчої бази

Прийняття даного регуляторного акту, що передбачає затвердження законодавчо врегульованого процесу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами

4

Упорядкована процедура отримання дозволу на розміщення та саме розміщення зовнішньої реклами


Рейтинг результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обґрунтування

відповідного

місця

альтернативи у рейтингу

Залишити існуючі Правила розміщення зовнішньої реклами без змін

Відсутні

Неврегульований процес розміщення реклами

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті

Відміна державного регулювання розміщення зовнішньої реклами

Відсутні

Не відповідність вимогам чинного законодавства;

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті

Прийняття даного регуляторного акту, що передбачає затвердження законодавчо врегульованого процесу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами

Забезпечення громадян якісними інформаційними послугами

Незначні операційні

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою







Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Залишити існуючі Правила розміщення зовнішньої реклами без змін

Не сприяє

розв’язанню визначеної проблеми;

Х

Відміна державного регулювання розміщення зовнішньої реклами

не відповідність принципам

регуляторної політики;

не можливе без внесення відповідних змін до законодавчої бази

Х

Прийняття даного регуляторного акту, що передбачає затвердження законодавчо врегульованого процесу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами

захист громадян від неякісної та розміщеної в неналежних місцях реклами;

забезпечення громадян якісними інформаційними послугами

Х



Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати стан ринку рекламної  продукції, не допускаючи погіршення якості послуг, або припинення їх надання. Затвердження цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня його прийняття.

  1. IV. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної

проблеми


Проблеми, якими обумовлено необхідність прийняття запропонованого нормативно-правового акта, вирішуються шляхом його запровадження.

Внаслідок прийняття регуляторного акта, запроваджується детальний і прозорий механізм розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів громади.

Відповідно до вимог регуляторної політики проект рішення міської ради для обговорення та отримання зауважень та пропозицій від усіх зацікавлених сторін буде розміщено на офіційному сайті міської ради.

Враховуючи,       що порядок розміщення зовнішньої реклами встановлюється шляхом публічного обговорення, то цей порядок буде визначений з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін. Контроль за встановленим порядком може здійснюватися як державними органами, на які покладено ці функції, так і громадськими організаціями.

Ступінь ефективності даного регуляторного акту буде оцінюватись за результатами аналізу діяльності суб’єкта господарювання та дотримання ним вимог запропонованого регуляторного акту.

  1. V. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від

ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи

органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які
повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення розміру вартості земельних ділянок, мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір плати за користування земельною ділянкою буде переглянутий.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту обласною державною адміністрацією будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені граничні розміри плати за послуги ринку забезпечать підприємству прибуткову роботу та залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат з коштів Державного, обласного та місцевих бюджетів.

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.




№ з/п

Об’єкт впливу

Витрати

Вигоди


Держава

Витрат не зазнає

Збільшення надходжень до бюджету від плати за користування землею


Суб’єкт

господарювання


Одноразові незначні витрати на оформлення дозволу та угоди на розміщення

Фінансовий стан залишиться стабільним, гарантовано отримання прибутку від надання послуг


Споживачі:

- населення


Покращиться якість рекламної продукції

Дозволить користуватися послугами, які надають суб’єкти господарювання за менших затрат часу на пошук альтернатив


Таким чином, порівнявши вигоди і витрати, що виникають внаслідок впровадження регуляторного акта, маємо загальний позитивний соціально-економічний ефект та робимо висновок про доцільність прийняття Положення про розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради.


Витрати на запровадження державного регулювання:

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)


1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання


Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на
суб’єкти малого підприємництва та визначення детального переліку процедур,
необхідне для здійснення регулювання, проведено розробником у період з   1 по 5серпня 2016 року.

п/п

Вид консультації

Кількість

учасників консультацій,

осіб

Основні результати консультацій (опис)


1.

Робочі зустрічі з суб’єктами господарювання

2, 8 осіб

Отримано інформацію від суб’єктів господарювання щодо витрат на послуги, які потрібні для отримання дозволу

2.

Телефонні розмови

4, 4 особи

Уточнення інформації щодо витрат суб’єктів господарювання щодо виконання вимог регулювання









  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 657 одиниць, які відносяться до мікропідприємництва;

питома вага суб’єктів мікропідприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив становить 79,8%.


  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання (тис.грн.)

Порядко   вий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впроваджен

ня регулювання)

Періоди чні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0

0

0

5

Інші процедури :

0

0

0

6

Разом, гривень

0

0

0

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць




8

Сумарно, гривень

0

0

0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

0

0

0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

3х41,23х1= 123,69

0

123,69

11

Процедури офіційного звітування

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури


0

0

0

14

Разом, гривень


123,69

Х

123,69

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання,одиниць

657

-

-

16

Сумарно, гривень

81264,33

-

81264,33




  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий

номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

81264,33

81264,33

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

81264,33

81264,33

  1. VI. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Термін дії зазначеного регуляторного акту не обмежено.


  1. VII. Визначення показників результативності дії регуляторного

акта

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта є:

-                     кількість отриманих дозволів на розміщення зовнішньої реклами

-                      кількість відмов у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами

-                     рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта - достатній, оскільки дотримано вимоги Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», проект регуляторного акта та повідомлення про його оприлюднення розміщено на офіційному сайті міської ради, рішення набуває чинності з моменту опублікування на офіційному сайті Глобинської міської ради.


  1. VIII. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Оцінка результативності регуляторного акту буде здійснюватися шляхом аналізу кількості отриманих дозволів та відмов у наданні дозволів.

Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акту здійснюватиметься під час надходження зауважень та пропозицій, їх аналізу, у  4 кварталі 2016 року, але до початку набуття його чинності.

Повторне відстеження буде здійснюватися через рік з дня набрання ним чинності, (4 квартал 2017 року), але не пізніше двох років, за результатами якого можливо здійснити порівняльний аналіз базового та повторного відстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

Періодичне відстеження планується здійснювати один раз на три роки з дня виконання заходів повторного відстеження результативності цього акта ( 4 квартал 2020 року та кожні наступні 3 роки).

У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін у регуляторний акт.

Після виконання відповідних заходів готуються звіти про результативність регуляторного акта.

Проведення відстеження результативності даного регуляторного акта покладено на відділ житлово-комунального господарства та благоустрою.

Начальник відділу житлово-

комунального господарства

та благоустрою виконкому

міської ради                                                                    С.Б. Пономарьов





Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
- проекту рішення Глобинської міської ради
«Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у
населених пунктах Глобинської міської ради»

Розробник-відділ розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою виконкому ' міської ради.

Проект регуляторного акта передбачає необхідність визначення порядку розміщення зов- нішньої реклами на території населених пунктів громади відповідно до вимог Закону України ! «Про рекламу».

Проект рішення Глобинської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Глобинської міської ради» та аналіз його регуляторного впливу .буде розміщено 9 серпня в розділі «Регуляторні акти» на сторінці Глобинської міської ради: http://www.globyne-rada.gov.ua

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі за адресою: м.Глобине, вул. Травнева, 4.

Пропозиції та зауваження також можна надсилати на адресу постійної комісії Гпо- бинської міської ради з питань житлово-комунального господарства і благоустрою:

І м.Гпобине, вул. Центральна, 285.


 
Цікава стаття? Поділися нею з іншими:

Додати коментар

Правила додавання коментарів

Шановні користувачі нашого сайту, переконливо просимо ознайомитись з правилами додавання коментарів.

Мови нашого сайту - українська та російська. Звертайте увагу на правопис. Використання трансліту (написання українських, російських слів символами латиниці) при написанні повідомлень допускається тільки в крайніх випадках. Правка коментарів, які відповідають правилам сайту, не проводиться.

В коментарях категорично заборонено:

1. лайки, нецензурні вирази;
2. порушень законів Конституції України, некоректних висловів щодо державних символів;
3. ознак ксенофобії та релігійної ворожнечі;
4. реклами, спаму, флуду тощо.
5. особиста образа.
6. поширення недостовірної інформації (коментар буде видалений до моменту надання доказів!)

Всі коментарі, що порушують правила, будуть видалені з посиланням на відповідний пункт правил!
Дякуємо за порозуміння.


Захисний код
Оновити



Пошук по сайту

Фотогалерея

Глобинська міська рада