Організація роботи зі зверненнями громадян в Кременчуцькій ОДПІ Друкувати
П'ятниця, 28 серпня 2009 08:02
 Розгляд письмових запитів і звернень громадян, народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також особистий прийом громадян посадовими особами Кременчуцької ОДПІ здійснюється відповідно до вимог Конституції України, Законів України “Про звернення громадян”, “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих рад”, а також Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів 
державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про 
затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, а також відповідних положень та порядків, затверджених розпорядчими документами ДПА України. Посадові особи, які припустилися порушення законодавства про звернення громадян, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

 До зазначених посадових та службових осіб за неналежне виконання службових обов’язків із розгляду звернень громадян можуть застосовуватись заходи дисциплінарного стягнення. Згідно із Законом України “Про звернення громадян” до звернень громадян відносяться викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
 
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
 
 Письмові звернення, оформлені належним чином (відповідно до вимог ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”) та подані до Кременчуцької ОДПІ у встановленому порядку, підлягають обов’язковому первинному розгляду з метою встановлення їх належності до компетенції органів ДПС України та визначення відповідального виконавця.
 
 Посадові особи Кременчуцької ОДПІ забезпечують кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень, а також прийняття щодо них рішень.
 
 Якщо питання, порушене в одержаному Кременчуцькою ОДПІ зверненні, не входить до її компетенції, воно у строк не більше 5 календарних днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення, воно у той самий термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями. Рішення (листи-відповіді) за розглядом звернень громадян підписує начальник Кременчуцької ОДПІ або його перші заступники (заступники) відповідно до розподілу обов’язків.
 
 Звернення жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються начальником Кременчуцької ОДПІ особисто.
 Забороняється направляти для розгляду звернення громадян тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
 
 Відповідальність за своєчасне та якісне виконання звернень громадян покладається на керівників структурних підрозділів, визначених у резолюції керівництва Кременчуцької ОДПІ, та безпосередніх виконавців, яким доручено їх розгляд.
 
 Письмові звернення громадян-платників податків, у яких оскаржуються в адміністративному порядку податкові повідомлення, податкові повідомлення-рішення про визначення сум податкових зобов’язань, штрафних (фінансових) санкцій, податкових вимог щодо податкового боргу, постанови по справі про адміністративне правопорушення та інші рішення органів ДПС розглядаються з урахуванням норм та вимог Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затвердженого наказом ДПА України від 11.12.96 №29.
 
 Усні заяви і повідомлення про злочини розглядаються відповідно до статей 95-97 Кримінально-процесуального кодексу 
України.
 
 
Заступник начальника
  Глобинського відділення 
КОДПІ
  І.В.Курченко