В роботі сесії міської ради взяв участь керівник району Друкувати
П'ятниця, 07 квітня 2017 13:58

6 квітня 2017 року відбулася чергова 19 сесія Глобинської міської ради І скликання. В її роботі взяло участь  23 міські депутати та Глобинський міський голова Станіслав Джусь. З різних причин були відсутні 3 депутати: Ібрагім Хакімов, Іван Горобець  та Олег Бабич.

В роботі сесії прийняв участь і голова Глобинської районної державної адміністрації Вадим Данилевський. Перед початком роботи сесії міський голова Станіслав Джусь представив  депутатам та іншим особам,  присутнім під час роботи сесії в  залі  засідань міської ради,  нового очільника райдержадміністрації.

Звертаючись до депутатів та працівників виконкому Глобинської міської ради Вадим Данилевський повідомив присутнім, що своїм основним завданням на посаді голови адміністрації вбачає забезпечення ефективної життєдіяльності району, благо людей та всієї громади  та закликав до співпраці. Також,  повідомив, що він завжди готовий зустрітися та обговорити будь-які питання, що стосуються  загальногромадських справ. «Двері мого робочого кабінету завжди відкриті для відвідувачів», - запевнив голова районної державної адміністрації.

В свою чергу міський голова Станіслав Джусь висловив сподівання  на порозуміння, підтримку та співпрацю.

Відкриття сесії дещо відтягнулося в часі,  в зв’язку з приходом в сесійну залу групи громадян, жителів міста Глобине, які звернулися із земельних питань,   виступу на сесії двох жителів міста Глобине, які намагалися   привернути увагу до  вирішення   ряду питань з благоустрою та будівництва соціально-важливих об’єктів.

Всього в цей день депутати розглянули 143 питання, з яких 116 стосувалися вирішення питань  пов’язаних із правовідносинами в сфері земельного законодавства.

alt

Глобинський міський голова представляє нового керівника Глобинської районної державної адміністрації Вадима Данилевського

alt

Під час звернення голови Глобинської районної державної адміністрації Вадима Данилевського до присутніх в залі засідань Глобинської міської ради