| Управління громадою набуває нових форм |
|
| Вівторок, 15 березня 2016 14:04 |
|
Адміністративно-територіальна реформа, метою якої було створення об’єднаних громад, передбачала надання громадам автономних прав у вирішенні всіх їх найважливіших соціально-економічних питань. При цьому управління і шляхи розвитку громади повинні вирішуватися в самій громаді. Цей важливий крок в розвитку громадянського суспільства, що має ознаки передачі реальної влади на місця, набув поширення, як процес децентралізації влади. Із утворенням Глобинської об’єднаної громади почато і процес створення ефективного управління нею. Адже, по великому рахунку, об’єднання громада – це, фактично, міні-район за повноваженнями та функціями управління і, навіть, із значно більшими можливостями. Це дає змогу ефективного вирішувати питання управління та розвитку багатьох напрямків діяльності. Велика перевага від цього і для жителів громади. Адже, вони зможуть отримати всі ті ж адміністративні та соціальні послуги, які вони мали можливість отримувати в районних інстанціях і, навіть, із значно розширеним спектром надання таких послуг. Так, наприклад, можна буде не лише отримати будь-яку адміністративну довідку та зареєструвати свої майнові права чи бізнес, але й оформити земельну ділянку та технічну документацію на житло чи квартиру. Для створення Центру адміністративних послуг в громаді, ефективного управління напрямками житлово-комунального господарства, економічного розвитку, освіти, культури, соціального захисту населення, спорту та іншими сферами життєдіяльності громади необхідна організація та функціонування відповідних служб та установ. Тож, зараз в Глобинській об’єднаній громаді триває процес створення таких управлінських відділів та структур. 15 березня 2016 року в залі засідань Глобинської міської ради відбулося представлення нових керівників відділів та спеціалістів відповідних служб Глобинської міської ради, відбір яких та прийом на роботу здійснено за проведеними конкурсами або ж по переводу з інших державних установ. Так, на посаду начальника відділу комунального майна і закупівель виконкому Глобинської міської ради прийнято Анатолія Головаша, начальника відділу соціально-економічного розвитку та інвестицій виконкому Глобинської міської ради - Володимира Бондаря, начальника відділу розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою виконкому Глобинської міської ради - Сергія Пономарьова, начальника фінансового відділу виконкому Глобинської міської ради - Світлану Замогильну, начальника відділу освіти виконкому Глобинської міської ради - Олександра Іванченка, начальника відділу культури, спорту, сім’ї та молоді виконкому Глобинської міської ради - Олександра Шайногу, начальника відділу організаційно-кадрової роботи виконкому Глобинської міської ради - Олену Кошеленко, начальника загального відділу виконкому Глобинської міської ради - Світлану Кузнецову та начальника відділу з питань державної реєстрації виконкому Глобинської міської ради - Олену Лісняк. Цього ж дня було представлено і спеціаліста по кадрах відділу організаційно-кадрової роботи виконкому Глобинської міської ради Романа Калініченко. Тож, вже найближчого часу всі управлінські функції від районних установ перейдуть до Глобинської міської об’єднаної територіальної громади, яка стане тепер не лише фінансувати їх, а і ефективно ними управляти.
В залі засідань Глобинської міської ради підл час представлення нових працівників виконкому ради
Міський голова під час представлення нових працівників виконкому міської ради |