“ЕЛЕКТРОННА” ЗВІТНІСТЬ за ключами до Полтави Друкувати
Понеділок, 09 липня 2012 09:43

Нині податкове відомство активно модернізує свою роботу. Серед стратегічних завдань органів ДПС – відкриття сервісних центрів з обслуговування платників податків, спрощення процедури видачі свідоцтв платника ПДВ, прискорення процесу їх отримання, запровадження електронних сервісів тощо.

Найвищого оберту набрало і звітування платників податків електронною поштою. Більшість з них все ж таки надають перевагу саме такому засобу звітування. Адже, тут тобі і автоматична перевірка, зазначених у звітності даних на наявність помилок, і відправка її, не виходячи з офісу, - така собі економія паперу та коштів і часу на проїзд. Просто - без черг та зайвого клопоту.

Для того, щоб мати можливість надсилати податкову звітність електронною поштою, платнику податків необхідно укласти договір про визнання електронних документів з податковою інспекцією за місцем реєстрації; мати електронний цифровий підпис; програмне забезпечення; доступ до мережі Інтернет; посилені сертифікати відкритих ключів.

 

Програмне забезпечення, за допомогою якого в автоматичному режимі формується звітність, податкові накладні, реєстри отриманих і виданих податкових накладних є безкоштовним. Його можна отримати в Кременчуцькій ОДПІ у центрі обслуговування платників податків або на сайті ДПС України (http://sts.gov.ua).

З 30 травня цього року розпочав свою роботу Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної  податкової служби, який безкоштовно надає платникам податків послуги електронного цифрового підпису з можливістю видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.

У нашому регіоні для отримання безкоштовного електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів можна звернутись до ДПІ у м. Полтава за адресою: вул. Фрунзе, б. 155, кім. 333.

Кременчуцька ОДПІ нагадує платникам податку на додану вартість,  що з 1 січня 2012 року податкові накладні, в яких сума ПДВ становить понад 10 тис. грн. та податкові накладні, виписані при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, підлягають включенню до Єдиного реєстру податкових накладних.

Якщо платник податків не подає звітність в електронному вигляді, зареєструвати їх не зможе. І, податкові накладні, не зареєстровані в Єдиному реєстрі, не дадуть право їх одержувачу на включення до кредиту визначених у них сум податку на додану вартість!

Управління інформатизації та обліку платників податків Кременчуцької ОДПІ