ЗАПИТИ НА ПРОВЕДЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ НАДСИЛАЮТЬСЯ ДО ОРГАНІВ ДПС ЗА МІСЦЕМ ПОДАТКОВОЇ АДРЕСИ КАНДИДАТА! Друкувати
Четвер, 29 березня 2012 14:11

З 28 січня поточного року набрав чинності Указ Президента України від 25.01.12 №33/2012 "Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування".

Згідно з цим Порядком спеціальній перевірці підлягають відомості щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зазначених у пункті 1 частини першої статті 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", у тому числі відомості, подані особисто.

Відповідно до пункту 7 Порядку органами ДПС України проводиться спеціальна перевірка щодо достовірності відомостей, зазначених такими особами у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік.

 

Згідно зі статтею 13 Закону України "Про державну службу" та статтею 13 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" особа, яка претендує на зайняття посади державного службовця, посади в органах місцевого самоврядування, подає за місцем майбутньої служби довідку органу державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).

Звертаємо увагу, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування повинні надсилати запити на проведення спеціальної перевірки відомостей щодо такої категорії осіб до територіальних державних податкових інспекцій за місцем податкової адреси (реєстрації) кандидата.                                                                                                                Спеціальна перевірка здійснюється відповідним органом ДПС протягом 7 днів із дати надходження запиту.

 

Глобинське відділення КОДПІ