Роз'яснення платникам починається зі звернення до податківців Друкувати
Понеділок, 17 січня 2011 15:35

З початком нового року – перегортається й нова сторінка нашого життя. Відповідно, готуємось до нових подій, починаємо нові справи, втілюємо свої ідеї у реальність.
Життєві питання, перш за все, потребують якісної та кваліфікованої допомоги з боку органів державної податкової системи, особливо, коли мова йде про роз’яснення чинного законодавства. Саме тому держава потурбувалась про громадян, забезпечивши їхні права та свободи такими законами, як – Конституція та Закон України „Про звернення громадян”.

Відповідно до ст.40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Закон України „Про звернення громадян” регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

У Глобинському районі діє Державна податкова інспекція, що обслуговує значну кількість платників – юридичних та фізичних осіб, а також, надає можливість громадянам звертатись за порадою та податковим роз’ясненням.

Звичайно, громадяни не завжди володіють достатньою кількістю необхідної інформації для прийняття правильного рішення та розв’язання проблеми, що виникла у підприємницькій діяльності, адже Закон має свої „тонкощі”. Аби завжди утримувати порядок у ділових, бізнесових справах, успішно розбудовувати власний бізнес, краще розпочати зі звернення.