Соціальні мережі, як форма спілкування влади і жителів громади Друкувати
П'ятниця, 21 липня 2017 14:28

Сьогодення несе з собою нові реалії суспільного життя.  На зміну друкованим та теле і радіо  інформаційним мережам   приходять соціальні мережі Інтернету. Вони є відкритим майданчиком спілкування,  обміну думок  та вражень. Моніторинг соціальної активності громадян у відображенні тих чи інших актуальних проблем певних територій є і способом,   який дає змогу визначати важливість та першочерговість  необхідності вирішення таких проблем.

Ось приклад обміну думок глобинців з прикладу тих проблем,  які на сьогодні є в нашому місті. Саме він наштовхує міську владу на визначення пріоритетних завдань та є каталізатором правильності прийнятих тих чи інших управлінських рішень.

«А яка доля маршрута під номером 5 ???? Автобус завжди заповнений людьми , але весь час нам говорять ,що маршрут не вигідний .Якби в маршрутках були камери спостереження ,щоб реально було видно скільки люду їздить в транспорті ,А не рівнятися на ті кошти ,які вам здають водії .І ще коли з'явиться тротуар на зарічці ,і освітлення греблі ,чекаємо світла вже 2 роки»

Ми повністю зберегли стилістику викладення автором висловлювання своїх думок. І реагуючи на такі  запитання та зауваження  можемо повідомити наступне. Здійснення перевезень по маршруту № 5 проводилося приватним перевізником  на підставі проведення  відповідною комісією Глобинської міської ради конкурсу. Однак перевізник,  який був переможцем  конкурсу та  здійснював перевезення пасажирів в односторонньому порядку припинив перевезення пасажирів по цьому маршруту, як вірно зауважила  автор повідомлення в соціальній мережі, через  збитковість маршрутного перевезення.  Ті факти,  що не видавалися квитки за проїзд,  відносяться  до сфери організації обліку пасажирів перевізником, який, таким чином, мабуть,  не  ефективно організував цю ділянку роботи, що в результаті  і привело до збитковості маршруту.

В даний час міською владою вживаються активні дії,  щодо укладення хоча б тимчасової угоди з перевізниками на здійснення цього маршрутного перевезення, однак позитивної згоди на даний час не отримано. Щоб в майбутньому уникнути таких проблем прийнято рішення про створення комунального підприємства в громаді з надання послуг по перевезенню пасажирів в громаді. Вже придбано 5 нових автобусів, вирішуються питання отримання ліцензії на здійснення пасажирських перевезень. Переконані, що робота комунального перевізника на міських маршрутах надасть змогу і тримати тарифи на перевезення від їх зростання, і вести облік перевезень за реалізованими квитками і уникнути таких надзвичайних ситуацій, які, на жаль, маємо з перевезенням пасажирів на маршруті №5.

Що стосується  тротуару на Зарічці, то ця проблема відома була міській раді і поступово робилися відповідні кроки до її  вирішення. Будемо відверті, перш ніж братися за тротуар необхідно було відремонтувати проїзну частину вулиці, яка в районі греблі по вулиці Заводській була в жахливому стані. Наступним кроком  було прокладення  нових  каналізаційних труб, які проходили по узбіччю греблі. Зараз настала черга тротуару по вулиці Заводській, що проходить  по зазначеній території. Вже  виготовлено відповідну проектну документацію і 18 липня 2017 року міські депутати виділили кошти на проведення капітального ремонту тротуару, який буде проведений  вже найближчого часу. Тож, чекати залишилось недовго.